Barbro S

Vårkatter
Igår sa min systerdotter: --Du har världens sötaste katter! och det måste jag väl hålla med om. Därför lägger jag nu ut några bilder på mina katter, blandat med lite vårkänslor.

Desirée
Desirée gör sig vårfin.


StorTusse på fågelspaning i mitt körsbärsträd


Tusse harmonisover.

Själv längtar jag mera fågelsång och krokusknoppar i gräsmattorna, men tittar jag ut så snöar det igen fast jag tog fram cykeln igår i tron att det bara skulle ta över. Det gör det ju men....är det någon som är otålig?



#1 - Nikki

sv: ja eller hur! älskar färg!

#2 - Ann

Dom kan egentligen inte beskrivas med ord! Tänk att det finns bilder som kan tala så klart.. :)

#3 - Sussi

Svar på ditt inlägg i min blogg.

Du har så rätt att husdjur är lycka,man kan göra mycket för att vara lycklig.

Sussi

#4 - Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

haha gillar sista bilden :P



ja ang glas så skadet ju även finnas i burkma till djur. Skrämmande..

#5 - FRÖKEN GRÖN

Svar

Twin Peaks kom 1990 och fick ett konstigt slut. TV-bolaget lade nämligen ned serien.

#6 - FRÖKEN GRÖN

Svar

Inte vad jag känner till. Däremot gjorde David Lynch filmen Fire walk with me lite senare - fast den utspelar sig något år innan handlingen i serien. Den förklarar en hel del. : )

#7 - Trixie

Han ser mycket bra ut :) Allt bra?

#8 - Sanne

Svar: Ja, det är gott! Jag är inte vegetarian själv men tycker väldigt mycket om vegetarisk mat. Hoppas receptet kommer till användning någon gång! :) /S

#9 - Josefin

Så söt!



Tack för kattnamnstipsen!

#10 - Anna

Vilken fin sköldpadda din Desirée är!

#11 - Gerda-Thyra

Hihihi... vilken häftig sovställning din katt lyckas mysa i...! Jag har också en kisse som sover i lite märkliga ställningar ibland!