Barbro S

Fototriss-Så här ser det ut där jag är idag.
Ett återkommande tema hos Fototrissen är att visa bilder på hur det ser ut hos oss fototrissare över hela Sverige och även världen olika årstider.

Så här ser det ut där jag är idag. Just nu är jag hemma på Ersboda och jag blev ganska nöjd att se min rabatt vid entrén, så full av färgstarka blommor.

Ingen större ordning men jag gillar att det blommar för fullt:).

För någon timme sen befann jag mig i vår stuga vid Kullasjön, och så här ser det ofta ut där.

En andhona på besök för det mesta med dunungar i släptåg tiggandes bröd av oss. Vi har i år minst tre kullar, två tidiga, en med sex, en med förhoppningsvis två (såg annan andhona ge sig på en unge som inför mina ögon försvann i djupet, men jag hoppas den klarade sig och återkommer) och en med fyra som kom lite senare.

Igår kväll lyste kvällssolen så vackert över sjön, vid tiotiden.

Och dit ska jag tillbaka i morgon förmiddag redan. Ser fram emot att ta ett dopp eller flera nu när badtemperaturen blivit så behaglig.

Fler bidrag på temat "Så här ser det ut där jag är idag" hittar ni på Fototriss.
#1 - Lena

Underbart!

#2 - Lisa

Sista bilden blev favoriten. Gillar ljuset på träden.

#3 - Rantamor-På Näthinnan

Härliga bilder...och va fint det blommar hos dig.

Ordning behöver man inte ha i blombänken bara i deklarationen hahaha



Ha d gott.

#4 - Lotta

Härliga bilder. Och jag älskar också när det blommar som det gör hos dig. :)

#5 - Mia

Somrig och fin triss - och visst blev din rabatt lyckad :)

#6 - Ma.links

Sista bilden är härlig!!

#7 - Ingalill

Vilken härlig rabatt, jag har av någon anledning fått mest gult i år :)

#8 - Anne-Lie

Sista bilden är helt underbar även om jag oxå beundrar din rabatt!

#9 - Gunvor

Åhh va vackert!Sista bilden är helt underbar!

#10 - LEna Norgren

Åå vilken vackert blommande rabatt utan ogräs, jag vågade inte fota min....kvällssolen över sjön blir min klara favorit med ljuset lugnet och stillheten som verkligen bara ropar till mej att hoppa i!

#11 - Jah Hollis

Fina trissbilder. Och rabatten ser faktiskt jättefin ut.