Barbro S

Fototriss - prickigt
Just hemkommen från en härlig vårfest med New Friends känns det jätteroligt att få vara med i Fototriss igen efter förra söndagens uppehåll. Temat är prickigt och jag väljer att delta med prickar från olika utflykter som jag fotograferat de två senaste veckorna.

Under Kulturnatta som jag skrivit om tidigare såg vi dessa färgstarka artister uppträda på Rådhustorget. Strålkastarna bildar prickar i olika färger.
Mönstret på hans kläder är nog inte prickigt, lite mer åt det fyrkantiga hållet, tyvärr.

Ute vid Umeå Energicentrum i Klabböle speglade sig björkarna vackert i vattnet och visst består de av massor med små prickar, nästan som pixlar fast detta är helt naturens verk, inte kamerans.

Mitt tredje bidrag är mossan som bildat stora, oregelbundna prickar på dessa brunnar eller vad det nu är.

Fler prickiga teman hittar ni på Fototriss.
#1 - Carina@PocoLoco Creativo

Vilken fin triss! Bravo!

#2 - Tant Otto

Hm översta bildens spotlight är ju som prickar...fin triss!!

#3 - Lena/isis

Vilken bra triss.....påhittigt . Lena/isis

#4 - mimmi

Det var en bra triss :) den sista bilden blir min favorit :)

#5 - Cai

prickigt prickigt :)



Kolla in min nya hemsida www.weekdayphotos.com för nya foto utmaningar :)



ha en skön söndag

#6 - Mia

Ovanliga prickiga lösningar. Fina!!

Mia

#7 - Cecilia Artista

Härliga bilder alla tre. Jag gillar nog din vattenbild allra bäst!

#8 - Pillargontanten

Fina prickiga bilder, min favorit blir brunnarna, naturen kan göra märkliga spår, tycker du inte?

Ha en underbar söndag!

#9 - Pialotta

Härligt färggrant foto din etta.. dina brunnslock.. så cool bild.. Härligt prickigt helt enkelt:) Ha de gott .. njut av din dag:)

#10 - Ma.links

Fina bilder.

#11 - Ingalill

Älskar sista bilden :)

#12 - LEna Norgren

Härliga bilder och jag blir riktigt glad av dina bilder.Kulturnatta bilden är läcker med alla färger!!!!

#13 - Katin / Timmerhuset

Verkligen cool triss!

#14 - Jah Hollis

Det var ju en rätt egensinnig tolkning av prickigt, det. :-)

#15 - Mia

Fin triss. Min favorit blir den första bilden =).

#16 - Helena/Bildbloggerian

Hej Barbro!

Nej då, jag har inte slutat med Tillbakablick. Jag har bara inte hunnit lägga upp juni månads än, men nu när jag sätter mig framför datorn för första gången idag ska jag sätta igång med den. Så håll ut en liten stund till :)



Hälsningar H

#17 - Helena/Bildbloggerian

Nu finns Tillbakablick i bloggen!