Barbro S

Fototriss - Åldrande
Nu är det slut med tävlingarna i Fototriss för denna gång men fotoutmaningarna fortsätter. Temat för denna vecka är Åldrande, ett svårt tema, tycker jag. Min första tanke var bilderna från  Pengsjö museum som vi besökte för ganska länge sen och något bättre har jag inte lyckats komma på fast jag tänkt sen igår. Okej, okej, jag var på fest också igår och den slutade idag så jag kanske inte har tänkt så mycket:).

Denna stock är minst 300 år gammal och den har verkligen åldrats med värdighet.

Många vackra gamla byggnader finns på området och här är en av dem.

Fast huset har åldrats så växer det väldeliga på taket:).

Till sist en detalj som jag fann vacker och den har åldrats/rostat bara lite som synes, trots säkert ganska många år på nacken.

Fler bidrag på temat hitta ni hos Fototriss.
#1 - Anneli - A'la Foto

Härlig tolkning på dagens tema!



Ha en fortsatt skön dag!

#2 - mittegetkrypin

Härliga bilder Bra trissat

Ulla

#3 - Pialotta

Jag gillar ju gamla åldrande föremål liksom gårdar o hus i trä.. gillar dina val på åldrande :)

#4 - Jah Hollis

Det är ju bilder som passar temat utmärkt.

#5 - Linnea

Vackert åldrande - det gamla huset/skjulet med sitt grönskande tak - snacka om livsvilja.