Barbro S

Fototriss - Sport, fritid och lek
Första temaförslaget var sport vilket verkligen inte är något jag fotograferar ofta, i princip aldrig:), men så utökades det med lek och fritid vilket gjorde det hela lite enklare. Snön har fallit även idag som mest hela veckan och jag funderade på hur jag skulle kunna ta nya bilder. Till slut hade jag turen att upptäcka en granne som var ute med sitt barnbarn. Jag gick fram och frågade och ja, jag fick lov att fotografera dem:).
 
Här åker de båda skrana nerför innergården snöklädda kulle.
Sen lite lek och bus längst upp innan nästa åk.
Då ville barnbarnet åka själv vilket ökade farten som synes.
Uppe på kullarna växer fina bollpilar jätteroliga att klättra i som mina syskonbarnbarn gjorde sist de hälsade på, klicka här om ni vill se deras lek.
 
Fler bidrag på temat Sport, lek och fritid hittar ni hos Fototriss.
#1 - Tantkalle

Vintersport, fritid och lek på vintern, härlig triss! Ha en skön tredje advent!

#2 - Maria

Härliga vintriga bilder från pulkabacken!
Ha en bra dag!

#3 - cat

Vilken härlig actiontriss! Sista bilden blir min favorit.

#4 - Matfarbron

Härliga bilder från pulkabacken

#5 - KajsaLisa

Tycker du fick till den här svåra omgången bra, det är både glädje och aktion i dina bilder.

#6 - Elizeth

Ser riktigt roligt ut! Det gäller att ta vara på snön så länge den ligger kvar. :)

#7 - Bitten

Härliga bilder!

#8 - Lena och Tommy

härliga vinterlekar!

#9 - Rajson

Undrar vem som hade roligast,grannen eller barnbarnet?
Härliga vinter bilder!

#10 - Jah Hollis

Det var fina bilder på veckans tema.

#11 - Ninni

Vilka härliga bilder....bra trissat...=)

Kram Ninni

#12 - Mias Mix

Förstår att de hade kul! Härligt att det finns föräldrar som tar sig tid att leka med barnen. Fint trissat!

#13 - Annie

Tihi så roliga bilder!