Barbro S

Fototriss - Så här ser det ut där jag är
Dags för det återkommande årstidstemat i Fototriss. Vi ska med tre bilder visa hur det ser ut där vi är. Jag fuskar lite för idag var det för grått, och alldeles för fullt upp i min tillvaro. Men för bara några dagar sen då solen sken åkte jag med vännen ut till havet i Holmsund. Där ser det nog även idag likadant ut då vädret varit relativt stillsamt.

Havsisen är inte slät och fin men så vacker ändå, tycker jag. Osäkert hur mycket den bär då januari var ganska mild men februari började med en riktigt kylig vecka.

Oändlig är horisonten.

Tittar man bara en bit till höger dyker där upp en ö vars namn jag inte känner till men som till och med är bebodd.

Jag kunde inte motstå februarisolen och försökte mig
på en motljusbild som väl blev sisådär, men ändå tar jag med den i trissen.

Bländad blir man:).

Landskapet är Västerbotten om någon undrar och havet finns ca en mil sydöst om Umeå.

Fler bidrag på temat hittar ni hos Fototriss.
#1 - Eva

Vackra vita vidder!

#2 - Eva

Vackra vita vidder!

#3 - Hanna

Underbart vackert, älskar bild nummer ett. Är lite avis på all snö, hos mig finns det inte mycket av den varan.

#4 - Ingalill

Underbara bilder :)

#5 - Misswhatsit

Vackra vinterbilder. Solen skiner dessutom vilket ger extra ljus. Härligt!

Ha en fin helg!

#6 - Me and my dark secrets

Trevliga vinterbilder!

#7 - Mama Zen

Beautiful!

#8 - skogsfrun på dal

Det är något speciellt med att kunna gå på vatten;-) Väldigt sköna vyer och väl fotat.

#9 - Britten

Fina vintriga bilder! :)

#10 - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Härliga bilder, riktigt vacker natur!



Jag har bytt bloggnamn ifall du inte känner igen adressen (Barnens Hjältar)

#11 - Leena

Vilka härliga vinterbilder! Sol och vida vyer, kan inte bli bättre!

#12 - Britten

Underbart fina vintriga norrlandsbilder! Bra trissat! :)

#13 - Bodypalace

Man känner nästan iskylan genom skärmen hela vägen hit när man tittar på bilderna :P

#14 - Ingrid ♥

Otroligt vackra bilder.

vi har visst vinter i hela landet idag.

Kram Ingrid

#15 - Linda

Fin triss :-) Längtar hem till snörika Umeå när jag ser dina bilder

#16 - Lotta

Läckert!!

#17 - Anni

Sådär fint väder hade vi här idag - det var väl typiskt när jag hade lagt upp mina gråa trissfoton (som är tagna nordväst om Stockholm)!



Tänk så vackert allt blir bara solen skiner!

#18 - Lena A

Så vackra vinterbilder! ser riktigt kallt ut.

#19 - Misswhatsit

Tack för titten hos mig! Bilderna är från Skellefteå. :)

Ha det gott1

#20 - Charlotte/Kreativamamman

Väldigt fin triss! Gillar speciellt ljuset i sista bilden!

#21 - Lena o Tommy

Vintrigt och vackert!

#22 - Jenny

Fina vinterbilder!