Barbro S

Spa-besök del 1
En underbar dag på Spa har jag och väninnan S haft idag. Egentligen är jag alldeles för avslappnad för att kunna göra ett riktigt blogginlägg men litegrann, i alla fall några bilder blir det.

IKSU Spa på Umedalen ligger naturskönt till och genom glasväggarna ser man det kyliga snölandskapet utanför.

Här fotograferat från den varma källan på +38°. Jätteskönt att vila i den värmen en stund, men efter ett tag blir jag slö.

Då är det skönt att byta till den större bassängen där det "bara" är +32°. Se så vackert solen lyser in!

Härligt när det är så lite folk att trängas med. Vid tolvtiden var det däremot fullt av personer i vattnet då ett vattengympapass var på gång. Försynt gled vi då upp ur vattnet och gick för att äta lunch istället:).

Här ser ni våra badrockar, handdukar samt frottétofflor som spa bidrar med (när man köpt sig en heldag). Byggnadens färg är förresten fin, tycker jag.

Mer blir det inte idag men när jag hinner med kommer det mera bilder från vår ljuvliga spadag ute på Umedalen.