Barbro S

Fototriss - Söt
Veckans tema är Söt och direkt går mina tankar till sötisarna jag har här hemma, Tusse och Desirée. Annars kanske jag kunde ha fotat den läckra Creme Brulée vi åt igår på restaurang Rex men då var kameran hemma. Nej, det får bli alldeles nytagna bilder av mina kära små katter.
 
Desirée trivs bra i sin kartongrestaurang där hon vill bli serverad sin mat. 
Hon är egentligen ännu sötare när hon tittar rakt in i kameran men blixten måste ju undvikas.
 
Visst blir Tusse lite extra söt när han sträcker fram huvudet mot kameran? Men också lite oproportionerlig:).
Eller är han sötast när han sover?
Fler bidrag på temat hittar ni hos Fototriss.
#1 - Gammelsmurfen

Som kattägare kan man bara hålla med om att bilderna är tema-klockrena

#2 - Marit Johansson

Han är ursöt, jag tycker sista bilden är roligast, trycka ner sig en plastbunke så där...

#3 - Anna

Hi hi din triss är makalöst roande och väldigt söt.

#4 - Tantkalle

*Ler* Vi och våra katter,de sötaste tänkbara bilder på temat!

#5 - Matfarbron

Katter är härliga!

#6 - Violen på Brandholmen

Söta kattbilder! Men vilket ställe att sova på!

#7 - Anki-itte

Desire har ovanligt söta ögon.

#8 - Ingalill

Katter är bara för härliga :)

#9 - Kerstin

Så söt där han krupit ihop och sover. Ser ju inte så bekvämt ut men katter är ju mjuka i kroppen.

#10 - Tomtan

Vilka goungar :D

#11 - Elisabeth

Vilka söta kissar =)

#12 - Confessions of a Shopaholic

katter verkar vara ett populärt tema :)

ta gärna en titt på min triss:
http://vicktoriamurawska.blogspot.se/2013/01/fototriss-sott.html