Barbro S

Fototriss - Inramad
Veckans tema är inramad. Med tanke på sommarens explosiva inträde här i norr tänker jag genast på en grön inramning. Jag hade inte så gott om tid men gick ut med kameran där jag bor och så här blev det.
 
Här är min kära katt nr 1, Desirée,  inramad av hallonris.
Normalt serverar jag inte maten utomhus, men nu när det varit så varmt en längre tid vill jag se till att hon får i sig vätska.
 
Min kära granne L i färd med trädgårdsarbete inramad av sina grönskande växter. 
Till sist min kära katt nr 2, Tusse, som nästan ramar in överliggaren på staketet.
Han kan konsten att bre ut sig så härligt, liksom bara flyter ut ibland :).
 
Fler bidrag på temat Inramad hittar ni hos Fototriss.
#1 - Sara

Härligt med gröna inramningar, sommaren är verkligen på ingång! Mysig triss :)

#2 - Linnéa

Härlig katt så fint inramad av grönska. Bilden på grannen var också fin.

Ha en bra vecka!

#3 - Mina burkar

Ha ha!! Vilken katt! Det är inte bara björnar som har "ramar" m.a.o. ;-)

#4 - Jah Hollis

Fina inramningar och en bra balansakt på den nedersta bilden. :-)

#5 - KajsaLisa

En riktig sommartriss, fina bilder.

#6 - Cecilia Artista

Så mysigt med både härliga katter och en trevlig granne!

Den sista gråvita kissen ser precis ut som min katt Saga som jag hade i många år. Så fin!

#7 - Maria

Härlig triss med finfina bilder!
Ler när jag ser sista bilden på Tusse, den är helt underbar :)
Ha en fortsatt bra dag!

#8 - Freja

Härliga inramningar! Och fina katter!

#9 - Caroliine

fina bilder :)