Barbro S

Ute och inne
Jättekort blir det idag. Sitter vi ute eller inne?
Besök av Å. i torsdags, den sista dagen av vår makalösa vädermånad juli. Hon bjöd på drink, läskande och god Pina Colada på bryggan när solen sken. Sen dukade vi för matjesill ute men då började regndropparna falla så vi valde säkerhet under tak. Så här sitter vi både inne och ute samtidigt. Mitt nya uterum är inte helt färdigt, rutorna saknas och omålat är det men skydd mot regn ger det redan nu :).
 
Nu är tvätt av både kläder och mig samt lite hallonplockning tänker jag hinna med innan jag åker åter till kära stugan för lunch. I morgon hoppas jag få besök av många UMeGängare då vi har liten stugdagsaktivitet hos mig. Trots tuffa åskskurar är det fortfarande varmt och skönt i vattnet så morgondoppet består. Jag ser på yr.no att finvädret ska fortsätta. Det gläder mig oerhört. Njuter!
 
Ha det så gott ni också!