Barbro S

Fototriss - Bokstäver
Bokstäver är veckans tema. Det blir ganska trögt i min skalle då jag inte vill ut på staden igen och leta speciella bokstäver i det regn- och snöväder som vi har idag. I min lägenhet finns väl ingenting annat än böcker och tidningar med bokstäver. Inte inspirerande....men det gör en titt på min nyckelringssamling däremot. Jag började samla redan som 12-åring och har drygt 300 nyckelringar. Numera samlar jag väldigt sporadiskt men lite bokstäver finns där.
 
Först mitt förnamns initial i glittrigt utförande.
Den har jag köpt i butik i min egen stad.
 
Nästa bokstavsexempel är från Verona, staden jag besökt två gånger. Som ni säkert vet är det  Romeo och Julias stad.
Här med italiensk Juliastavning, Giulietta.
 
Mitt sista bidrag har jag fått av en god vän som gillar bilar även om han aldrig ägt en sådan här.
Så blir mitt enkla bokstavsbidrag.
 
Fler exempel på temat hittar ni hos Fototriss.
 
 
#1 - Tant Otto

Bra bokstavstrissat!

#2 - Meta

Bra triss det är kul med ord och bokstäver på smycken
Ha en fin söndag
Meta

#3 - Axart

Fina nyckelringar, och bra fotat.
AX

#4 - Eva Trillian

Bra bokstavstriss! Tänk - de finns verkligen överallt!

#5 - KajsaLisa

Snygga nyckelringar och den sista är ju en bra början i alla fall :)
Sen är det faktiskt riktigt kul att gå ut och fota i skitväder om man skyddar kameran och klär sig vettigt. Skulle gått ut idag men jag har flaxat runt med kameran så mycket i helgen så jag måste få lite annat gjort.

#6 - Katarina Jahlitz

Fina nyckelringar du har, fint trissat

#7 - Steffe och Ingrid

Snygga närbilder på dina nyckelringar. Läckert att ha en nyckelring för Rolls Royce !

#8 - Lajsas Fotografi

Åh! Verona skulle jag vilja åka till =)

#9 - Carita Liljendahl

Du fick ju till det riktigt bra till slut, alltså då du inte tog enklaste vägen! Vi samlar också på nyckelringar hos oss, och där finns minsann en massa bokstäver :-)

#10 - Freja

Snyggt trissat och vilken kul samling!