Barbro S

Fototriss - I luften
Efter en tidig morgon med hotellfrukost i sällskap med min vänskapsklubb UMeGänget är jag så mätt och belåten (även lite lat) att jag väljer bilder från Sardinien, alltså oktoberarkivet.
 
Duvor fanns det gott om och här har de möte i luften.
De flesta redan samlade men en, eller är det två, på ingång.
 
Fina lyktstolpar har de i Italien på många olika platser. Här i Quarto Sant'Elena på södra Sardinien.
På den sista bilden är vi verkligen uppe i luften sittande i flygplanet på väg hem.
Lite smutsigt fönster men jag gillar blånyanserna.
 
Fler bidrag på veckans fototriss hittar ni här.
 
 
 
#1 - Eva Trillian

Underbara blå bilder :)

#2 - Violen på Brandholmen

Vackra motiv mot den blå himlen! Kul med fåglarna som sitter på rad! Ofta flyger fåglarna iväg när jag tar fram kameran men det råkade du inte ut för.
Trevlig helg!

#3 - Bitten

Vackra bilder med det blå!

#4 - Axart

Härlig i luften-triss!
AX

#5 - Annette

Snygga gatlampor! En glaskupa har visst gått sönder.

#6 - Stare Ström

Vackert blått!

#7 - Anni

En riktigt mysig triss som väcker reslusten rejält!

#8 - Anneli - A'la Foto

Vilka fantastiskt vackra lyktstolpar! De blir min klara favorit! Såna skulle vi ha här! :)

Ha en skön söndag!

#9 - Åke

Ett fint luftigt tema :) Tydligt blått som jag förknippar med frihet.

#10 - KajsaLisa

Så där vacker är adlig himlen när jag är ute och flyger :)

#11 - Lena i Wales

Härliga bilder från Sardinien! Skulle verkligen vilja dit!
Ha en skön söndag!