Barbro S

Fototriss - Svartvitt del 2
Det bara snöar och snöar. Det gillar jag denna snöfattiga vinter att vi får lite påfyllning av det vita. Helena som ordnar fototrissutmaningen är på semester så vi som vill får fortsätta på förra veckans tema om vi vill trissa. Det passar bra då landskapet faktiskt är mest svartvitt, speciellt i mörkret. 
 
En ny gatlykta har jag fått utanför mitt fönster. Den lyser så starkt att jag måste dra ned persiennerna när jag ska sova. Den gamla var lite blek jämfört.
Den får en allt tjockare snömössa uppepå men det syns inte här.
 
Igår kväll gick jag en bit ut i lillskogen bakom. Lite snösagokänsla finns där.
Längre in vågade jag inte gå utan vände om hemåt. Jag ser att man kan ana lite grönt o brunt nu när jag använde blixten, men det hoppas jag att ni kan bortse ifrån.
Mysigt att gå in sen till sina katter och se den spännande finalen på "På Spåret".
 
Andras trissar hittar ni här.
 
 
#1 - Axart

O, så vackert!
AX

#2 - Jessica Högberg

Härlig triss. Naturligt svartvitt 😊