Barbro S

Fredagsmys
Snabbt fixar jag ett inlägg innan sängen kallar. Ikväll har jag haft besök av väninnan A som trevligt nog bjöd på middag hos mig som tack för en lunch jag bidrog till tidigare i år. Jag bistod med drink före med persikosmak och senare lite fryst chokladmandeltårta.
Kolla vilken läcker katt på tröja, eller läcker t-shirt med katt på :)! A är också en stor kattvän och har två lurviga perser i sitt hem med maken H.
 
Läcker fiskgratäng bjöd hon på ikväll med pressad potatis till. God, lättsmält mat som magen (och jag) gillar.
Lite fredagsmys att starta helgen med känns bra. Vi såg "På Spåret" tillsammans där jag faktiskt klarade Aten precis före Göran Hägglund :). Inte ofta det händer. Lysistrate kunde jag också men väninnan var mer bevandrad i ryska hockeyspelare, ett område där jag har noll kännedom.
 
Katterna gömmer sig tyvärr när jag får gäster för det mesta men kvällen innan myste de med mig i soffan då jag såg en väldigt bra film om judegettot i Warzawa. Ninas resa hette den, klart sevärd trots mer än två timmar i Svt2 ända till halv ett på natten då sluttexterna rullade ut.
Gott när de är sams, syskonen.
 
Ha en trevlig helg!
 
 
#1 - Lena i Wales

Vilken trevlig kväll med god mat och dryck och trevlig sällskap.
Gillar din väninnas tröja!
Tycker också om På Spåret när jag får möjlighet att se det.
Ha det bra!