Barbro S

Januarifärg
Bara ett snabbinlägg innan jag fortsätter med utflykten till Mostar om några dagar. Himlen brann så vackert idag att jag bara måste ta en bild Östpåstan där jag befann mig.
Länsstyrelsen anas till vänster men himlen brinner mot Umeälven till. Ger hopp om ljusare tider och det behövs verkligen. Så less jag är på mörkret nu, men än måste man stå ut innan det riktigt märks att dagarna blivit längre.
 
Mina små längtar nog också. När jag bjöd på lite grönt kom de snabbt och försåg sig med ett grässtrå eller två.
Idag när det faktiskt var plusgrader tog jag ut dem på en liten promenad men snabbt ville de ändå in fast jag tyckte att det var så behaglig temperatur utomhus. 
 
Ha en skön vecka ni som läser detta! 
 
 
#1 - Lena i Wales

Oh la la, vilken färg på himlen! Så vackert!
Önskar dej en skön söndag!