Barbro S

Fototriss - Tillsammans

Årets sista Fototriss har temat Tillsammans och då tänker jag genast på New Friends, singelföreningen som jag är med i och som arrangerar många olika aktiviteter under året, utflykter, caféträffar, fester m.m. Vi har alltid trevligt tillsammans och jag är så glad åt den gemenskap jag funnit hos dessa härliga människor. New Friends finns över hela Sverige och arrangerar även utlandsresor, flera per år, som alla medlemmar kan delta i, likaså kan man besöka aktiviteter i alla städer som New Friends är etablerade i. Nu gör jag visst lite reklam, tror jag.

Problemet är bara att få tag på alla som syns på bilderna och få okej att publicera dem. Jag har ett reservinlägg med bilder på allt annat än människor om det är någon som ogillar att bli visad, för än har jag inte hunnit med att få tag på alla, utan chansar på att de inte har något emot att vara med.


Här är det full rulle i köket när vi alla (nästan) tillsammans hjälps åt att ordna med all mat som ska fram på buffén.


Här konfereras, ser lite allvarligt ut, men stämningen var god hela festen igenom.


Nu är vi redo för den goda förrätten med sång därtill.

Sen många goda huvudrätter, mera sång, frågetävling, smarrig efterrätt, kaffe och likör, sångtävling, dans och gemenskap ända till två på natten. Festen avslutades med att vi tillsammans diskade och städade lokalen.

Jag vill också önska er alla en God Jul och ett Gott Nytt År.

Fler bilder på temat Tillsammans hittar ni här.



#1 - ViDu

Fin triss. Hoppas ingen har något emot att vara med för det är verkligen en fiffig triss. God Jul.

#2 - eva b

Mycket passande bilder!

#3 - Misswhatsit

Det är alltid roligt att göra saker tillsammans med andra. En fin triss på temat.

Ha en fortsatt skön sondag !

#4 - Kullagulla

Vilken härlig gemenskap ni ser ut att ha. Fin triss. Ha en god jul.

#5 - LEna Norgren

Härlig gemenskap....god jul på dej!

#6 - Anonym

Mysigt ni har det. Va´bra med såna singelträffar. Lena/isis

#7 - V.I.C.K.I.S.

Ja här fixas och grejas det tillsammans.

Mycket bra tillsammanstriss i verkligheten!

God jul!

#8 - Kerstin

Det ser ut att ha varit en riktigt mysig sammankomst.

Det ser ju ut som om vi kommer att få behålla snön så vi får en vit jul.

Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År.

#9 - Shannara

Mysigt ni såg ut att ha det! En kul grej...



#10 - Xini Björnmamman Does Thailand

Fin triss.

God Jul och ett Gott Nytt År på dig med!

Xini Björnmamman

#11 - Jah Hollis

Inget fel i att göra reklam på sin egen blogg för något man gillar. Och visst är det skönt när man hittar en bra gemenskap tillsammans med andra.

God fortsättning!