Barbro S

Midsommar
Nu har jag och katterna flyttat ut till stugan och hoppas stanna där många veckor, beror lite på vädret. Det betyder förstås att bloggandet minskar. Visserligen kommer jag att vara här hemma två gånger i veckan ungefär för att vattna och hämta posten, men jag undrar om sommar är bloggartid? Fototriss är förstås lite kul, kanske deltar jag där om jag ändå råkar vara hemma. I morgon åker jag på Sverigeträff till Sundsvall för att roa mig med gamla och nya vänner. Därför lämnar jag här en midsommarhälsning till er som råkar titta in till mig.

Vad tycks om en sommaräng att leta sju sorters blommor på?

Bakom husen på Glassgränd, 17 juni 2009
Jag ser bara tre sorter här plus lite ogräs men vet att det finns fler.

Och så en liten Förgätmigej tills vi hörs igen.


Med tillhörande bi :). Glad Midsommar på er alla!
#1 - Anonym

Är så kul med humor! Tackar. Jag önskar dig desamma.

#2 - Frogprincess

Nä... sommartid är inte bloggtid. Sommartid ska man vara ute och njuta!