Barbro S

Vintervackert
Jag var in på några trädgårdsbloggar och blev avundsjuk på att det redan blommar söderöver. Men så tänkte jag att varför då, bättre glädjas över det vackra vi i norr har nu.


På Hamptjärnsberget 24 februari 2009
Vackra runda former.



Snö på förrådstaket 4 mars 2009
Ser ut som små figurer, snöhäng över förrådstaket.



Snökulle på innergården fotograferad 4 mars mitt på dagen.
Vår innergård på Glassgränd ser ut som glass.



6 mars 2009
Lite uppgiven kissekatt - Hur ska all denna snö kunna tina bort?

Känner lite som Tusse jag också, det blev mycket snö i år, men om några veckor börjar det tina så det märks.
#1 - MAURA

svar. Tycker samma som du. Ja kommentarerna gör hela programmet :)

#2 - jossan

visst är dom :) tyvärr vet jag inte det ;( händer i helgen? < 3

kram

#3 - frktjatlund

Snö är trevlig när man är ledig och kan ha glädje av den. Annars är den mest i vägen.