Barbro S

Bloggsemester
Det blev liksom blogguppehåll, inte planerat men utelivet lockade mer. Fototriss har också tagit semester så den utmaningen uteblev och jag också. Jag är hemma just nu några extra dagar och hade sett fram emot att göra några blogginlägg om sånt som hänt, men det är ju så varmt, vill mycket hellre vara ute.

Jag bjuder i alla fall på en bild från stugan för ca en vecka sen när blåmolnen såg ut att utlova regn, men liksom det verkar idag blev det inget av det utlovade.

Härlig kontrast på gröna och blå färger, inte sant? Åh, vad jag längtar tillbaka att få simma i sjön igen. I måndags var det +23 i vattnet och man bara inte vill stiga upp men konditionen räcker inte till några längre simturer, i alla fall inte när jag är ensam.

Molnen tätnar så jag ska skynda mig att cykla till stan och få mitt glasögonglas fastsatt; det ramlade ur i morse. Om det blir regniga dagar skriver jag nog mer här, annars fortsätter min bloggsemester ett tag till.

Ha en fortsatt skön sommar!