Barbro S

Fototriss - Gissa temat
Så roligt att fototriss nu är tillbaka efter helguppehållet. Årets första tema är en härlig utmaning då vi ska visa tre bilder på ett eget valt tema som ni andra ska gissa.

Mina bilder är lördagsfärska då jag valde gårdagens aktivitet med New Friends. Vi träffades kl 17 nere på stan för att, ja, vad skulle vi göra?

Först måste vi inhandla en del.

Hela tolv medlemmar anslöt sig och Pelle är en av oss.

En typisk ...besökare.

Efter lite väntetid är det dags att gå vidare, till det rum där själva aktiviteten äger rum.

Jag tror inte ni har någon svårighet att gissa mitt tema, men för säkerhets skull avslöjar jag det i en kommentar lite senare.

Fler bidrag på temat hittar ni här.
#1 - Pialotta

Jo men självklart när man ser bilderna .. Biobesök:) Härligt det o så nypoppade popkorn:)

#2 - Pumita

Lätt som en plätt! Älskar att gå på bio men jag lämnar popcornen åt andra. Var filmen bra?

#3 - Anna

Biokväll!



Anna

#4 - Anni

Så trevligt, undrar just vilken film ni såg?

#5 - Milla

Biobesök. Vad såg ni?

#6 - Maria G

Ett biobesök. Jag hoppas filmen var bra...

Ha en fin söndag!

#7 - Annelie

Bio!

#8 - Barbro S

Som jag gissat var det lätt, alla hittills har gissat rätt. Vi var på bio och såg Änglagård 3, en riktigt mysig måbrafilm:).

#9 - LEna Norgren

Biobesök är härliga och det var en enkel triss men mycket trevlig och ett bra tema. HAr själv int ehunnit med Änglagård än men den ligger på göralistan.

#10 - Ma.links

Jag gissar på... BIO! :)

#11 - The one and only Nettan

Bio tänkte jag på :-)

#12 - tPix - Blindstyre.se

Filmtajm.

#13 - Anna

Jaaa men så trevligt bio jag har faktiskt redan sett två filmer på bio redan iår..

#14 - cat

Hoppas att filmen ni såg var bra :)

#15 - Barnens Hjältar

BIO :-)))

#16 - Gammelsmurfen

Biokväll måste det väl vara

#17 - Leena

Oj vad roligt! Bio var det ju förstås, med popcorn och allt ...

#18 - Carina´s Fotoutmaningar

Det kan ju inte vara något annat än Bio, så rätt jag hade:) Såg Ånglagård 3 på juldagen och det var helt klart en sevärd film. Poppcorna hoppade jag dock över den gången, var så mätt efter all julmat.

#19 - Bibbi

Biobesök! :)

/Bibbi

#20 - vild-rosen

Biobesök!

#21 - Eva

Måste vara biobesök :)

//eva

#22 - Louise (fotoblogg)

Enkelt! Biobesök. Hoppas filmen var bra:)

#23 - Sister Moonshine

Lätt! Bio!



/Åsa

#24 - Barnens Hjältar

Bra gissning men det rätta svaret är ologiskt nog "favoritsaker" :-)

#25 - Jah Hollis

Ni ska förstås gå på bio. Hoppas det var en bra film.