Barbro S

Fototriss - Gissa temat

Veckans fotoutmaning är extra rolig, nämligen att var och en väljer ett eget tema som alla får gissa svaret på. Nu har det redan hunnit bli måndag och jag är som vanligt bara hemma på snabbvisit från stugan men visst vill jag delta i trissen.

Jag har valt min lilla kattflicka som i tre bilder rör sig på ett sätt som visar att hon trivs.

Här ligger hon på den gamla bryggan som vi ännu inte bestämt vad vi ska göra med och fast det inte syns är rörelsen på gång.

Här ser ni vad hon är på väg att göra:).

På den sista bilden är rörelsen redan avslutad men snart går den åt andra hållet en gång till och en gång till om hon är på riktigt bra humör:).

Nog kan ni gissa vad jag är ute efter? Jag skriver svaret i den första kommentaren.

Fler bidrag på Gissa temat hittar ni här.

#1 - Barbro S

Hon rullar. Visst var det ganska lätt att gissa?

#2 - Axart

Ja, inte så svårt, men väldigt vackra bilder av kisse för det:)



AX

#3 - Gunvor

Jättesöt kattflicka som rullar runt. Älskar katter mycket!

#4 - LEna Norgren

Ja lätt men härligt!!!!!Hon verkar verkligen gilla kameran!!!

#5 - Jah Hollis

Mitt svar hade varit livsnjutare. Fina bilder.

#6 - Linnea

Så söt, så söt din lilla kattflicka är!!! Fina bilder, själv tänkte jag på "prima liv". Må så gott och ha det bra när du återvänder till din stuga!

#7 - Sister Moonshine

Rullar gör de när de mår riktigt bra. Fin kisse!



/Åsa

#8 - Mona

Vilken söt kattflicka du har. Det är härligt att se när katter rullar sig fram och tillbaka. Då vet man att dom har det bra och njuter av livet.

#9 - My Svensk

Det kände som hen myste in sig ordentligt:)



Fina bilder på fin katt:)