Barbro S

Fototriss - Se upp!
Temat hos veckans Fototriss är en uppmaning, "Se upp!", som jag direkt uppfattar som en varning men uttrycket kan säkert tolkas på många olika sätt. Jag har tillbringat lördag eftermiddag hos mina släktingar och där var det action må ni tro :) så jag hade ganska lätt att få ihop tre bilder. Jag måste medge att jag uppmuntrade aktiviteterna av rent fotointresse:).

Det är dessutom tävling denna vecka och vinnaren får ett upplevelsepris av Coolstuff.

Här är det fotografen själv som måste se upp så att jag inte knockas av familjefadern som tränar.

Fortfarande välbehållen rör jag mig mot vardagsrummet där barnen leker. Se upp! A som är upptagen med något på tältets topp är helt oförberedd när L kommer ut som skjuten ur en kanon.

Vi fortsätter på det livliga temat. Lilla A vill  vara med och börjar klättra på sin mor med viss assistans av storebror men visst vill man ropa Se upp, var försiktiga så ni inte gör er illa.

Samtidigt ser det ju riktigt roligt ut. Längesen jag kunde göra så där:).

Fler bidrag på veckans tema hittar ni hos Fototriss.