Barbro S

Hemma igen
Hej, nu har jag återkommit från min härliga resa vid Gardasjön. Jag ska visa massor av bilder och berätta om dagarna där så småningom men idag blir det bara en liten förtitt.

Dag två besökte vi Malcesine vid Gardasjöns östra sida, här fotograferad uppifrån borgen.
Därnere gick jag aldrig men hade gärna gjort:).

Två dagar senare återkom vi till Gardasjöns södra del där svanarna inte var lättskrämda.

Härligt dramatisk himmel i bakgrunden. Vi fick se några blixtar över sjön men slapp dem i närheten. Inte så varmt vilket väl syns på min klädsel och lite blåsigt, men ändå blir jag så lycklig över att få vara i närheten av vatten och fåglar:).

Mycket att göra när man kommer hem, men snart återkommer jag med mer reseskildring. Hoppas ni har haft en fin påskhelg, var ni än befunnit er.