Barbro S

Resfeber
Min resa börjar närma sig och r-febern får mig att känna en viss iver och otålighet. Jag tittar på gamla bilder från tidigare års resor (jag gör bara en per år) för att kolla vilka kläder jag hade, vädret m.m. och det såg så härligt ut.

Se bara här där jag är i Pisa påsklördagen 2010. Det var den varmaste dagen på den resan men det behövdes några lager kläder ändå. Hur som helst njöt jag i fulla drag:).

Vilken upplevelse att gå upp i lutande tornet. För mig riktigt läbbigt näst längst upp vid räcket som inte alls var högt. Längst upp klarade jag inte av att gå, hade behövt något att hålla mig i för det var så oskyddat, tyckte jag, men kompisen var hur modig som helst.

Nu blir det Gardasjön några dagar istället för Toscana men samma researrangör. Åh, vad jag längtar:)!