Barbro S

Fototriss - Gemenskap
Lite sent ute är jag men ett bidrag till Fototriss kan jag väl få ut av bilderna från resan. För sen är jag förresten inte alls då trissen tar uppehåll några veckor för att Helena också ska ut och resa. Hon föreslog att vi kan bidra med fler trissar på samma tema tills hon är åter.
 
En slags gemenskap kanske det är på detta ställe där man kan få fotvård på ett lite annorlunda sätt.
Gammal som ung njuter av att få sina fötter ompysslade vid strandpromenaden i Playa del Ingles.
 
 
Lite närmare ser det ut så här på flickans fot. Kanske också fiskarna känner gemenskap, arbetsgemenskap :).
Jag har läst om det här sättet att få bort förhårdnader på fötterna men aldrig provat. Det blev inte av nu heller men jag fick så mjuka fötter ändå, av att gå barfota i sand och saltvatten, antar jag.
 
Att ligga vid polen och steka sig i solen är väl också gemenskap. Vännen finns där någonstans utsträckt på en randig solstol men själv står jag på balkongen och fotograferar nedåt.
Troligtvis bytte jag om efter badet och återvände sen till en skön stund i eftermiddagssolen :).
 
Fler bidrag på temat Gemenskap hittar ni hos Fototriss.
 
 
#1 - Jah Hollis

Ja, det var bra exempel på gemenskap.

#2 - Ulrika

Undrar om man skulle våga? Fint med somriga bilder!

#3 - Carita Liljendahl

Fin gemenskap då fiskarna ger peeling :-)
Och en viss gemenskap råder ju alltid på en solaltan fastän man inte känner alla som är där.
Bra triss!

#4 - Connie Tornevall

Härligt, kul med lite annorlunda trissar!

#5 - Connie Tornevall

Hej kul att du hälsade på i mitt krypin. Ha det gott. Kram.

#6 - Mias Mix

Mycket gemenskap och härliga sommarbilder :)

#7 - Elisabeth

Åh så skönt det där ser ut! =)