Barbro S

Flaggförsök
Jag fick ett tips av en fototrissande kollega att försöka mig på att fota lyftkranar så de bildade en svensk flagga. Då solen först nu visar sig efter att molnbanken sakta rört sig söderut använder jag mig av befintlig bild och skapar en sned lyftkransflagga:)
Mer än så blir det inte idag för nu ska jag ut i solen och samla på mig bristvaran D-vitamin. En skön dag önskar jag också er läsare!
#1 - Freja

Läckert, vilken kul idé1 Jag gillar kranar, fotar dem ofta, men det har jag aldrig ens tänkt mig att göra, nu fick jag ett uppslag!

#2 - KajsaLisa

Kul att du köpte iden, testa när himlen är knallblå och försök att få in korset lite bättre. Ett tips är att du tar ett större foto och beskär i datorn, då har du bättre kontroll. Men ta kopior du kan experimentera med.
Nu måste jag göra en själv också :)