Barbro S

Fototriss - trappor
Idag är jag snabb med att lägga in tre bilder på veckans fototema "Trappor" då jag kan använda de bilder jag tog i San Marino där jag var för nästan två veckor sen. 
 
Den första är trappan på stadsmuren i denna bergiga stad och stat.
Den andra är bara en gammal stentrappa jag tyckte var fin.
Min tredje trappa visade jag även i förra trissen men nu blir det en annan vinkel. Här är vi på väg nerför till bussarna som gick hem alldeles för snabbt. Precis som den här trissen blev besöket i San Marino väldigt kort, men man kan alltid hoppas att få komma dit igen :).
Guldmarkiserna kanske tar bort fokus från trappan men de var ett skäl att jag tog just den här bilden då.
 
Fler bidrag på temat hittar ni hos Fototriss.
#1 - Violen på Brandholmen

Snygg triss! Kan tänka mig att det finns gott om trappor i San Marino och du bjuder på ett fint smakprov!
Trevlig helg!

#2 - Monica o Jacob

Trapp två blir min favorit;-)
Ha en skön helg

#3 - Åke

Stabila snygga trappor :) Tung triss ;)

#4 - Eva Trillian

Fin miljö att semestra i :) Och nästan som du vetat att det kommer en triss i trappor ;)

#5 - cissi

Vilket härligt ställe! Verkar dock som man behöver starka ben och bra kondis om man ska göra ett besök!

#6 - Anemonen

Vilken fin triss från en tjusig plats och det krävs lite kondis för att gå i alla trappor.

#7 - Berit E i Kasperian

Spännande trappor från en spännande liten del av världen. San Marino - där var jag för hundra år sedan... ;)
Så fint bilderna illustrerar hur denna lilla bergiga ort till stat ser ut.
Berit E

#8 - Madde

Snygga trappor, och ofta hittar man just det utomlands.

#9 - juanna

Trappor med många år "på nacken" - väl utnyttjade o trampade på. Alltid intressant att se bilder från andra länder.

#10 - KajsaLisa

Pampiga trappor du lagt ut, finns det något tråkigare än när man hittat en häftig plats och måste stressa.

#11 - Freja

Internationellt inslag i trissen, kul!