Barbro S

Näckrosen
Det är mycket nu, men några bilder från stugan kan jag väl fylla på med :).
Den rosa näckrosen blommar igen och lockar som alltid mig att fotografera. Här med lite vattenvirvlar till. På andra sidan bryggan lite lugnare.
En melonplanta fick jag av målaren. Den blommar i alla fall men några frukter ser jag inte.
En vacker skalbagge kom på besök.
Fina är de men inte vill jag ha dem på mig. Då skriker jag lite och viftar bort. Sen rusar jag efter kameran och tar en bild medan den är lite chockstilla :).
 
Ha en fortsatt trevlig helg! Nu ska jag ut och cykla med gänget, sen får jag besök av systerdottern med pojkvän från Uppsala och däremellan ska jag hinna handla och vattna. I morgon kommer väninnan S och bor hos mig några dagar. Det är alltid roligt!
 
 
 
 
#1 - Lena i Wales

Är de vilda röda näckrosor? Trodde de bara fanns i Tiveden.
Ha en fin söndag med familjen!