Barbro S

Hemma från Wien
Fast vi kom från Wien redan igår, landade på Arlanda lite försenade ca 23.30 och fick sova skönt på Rest & Fly till kl nio idag innan vi tog flyget hem mitt på fredagen den trettonde är jag nu jättetrött som vanligt efter en härlig men intensiv resa. Så lång den meningen blev!
 
En fin bekantskap, den vackra staden Wien med sina ståtliga byggnader, många i jugendstil. Här är en av dem.
Solen sken på oss de första två dagarna och då blir allt så mycket finare, tycker jag. Jag bjuder också på lite bakelser från Café Central innan jag snart går och lägger mig.
Vilken väljer ni?
 
Ha det så gott så hörs vi snart igen!
 
 
#1 - Lena i Wales

Wien, vad härligt!
Har varit där många gånger. En såååå trevlig och vacker stad. Njutbart att bara strosa omkring.
Vilken bakelse jag skulle välja? Svar : Alla!!!!
Älskar bakelser!!!