Barbro S

Målningarna försvinner.. men blir större.
Ett knapptryck för mycket och så försvann alla mina miniatyrbilder på bloggen.
 Istället lägger jag nu ut dem i större format, de tio oljemålningar jag hittills
visat och kommenterat.
Först ut är tavlan Bris.

Sen kommer Blå Mysterium

Nästa är Solhjärtat

Nr 4 är Solens dotter II

Efter den tar vi en Virvelvind

och så den stora Solens moder

Tillbaka till jorden och Cellminnen

Den kära Mor och Barn

Hjärtats röst passar att följa den.

och sist ut är Pupillens hemlighet

Alla dessa målningar är till salu och priset varierar mellan 300 för den minsta, Virvelvind,
 till 1000 för den sista, Pupillens hemlighet, som är en mycket större tavla, båda inramade.

Det Blå har tagit över idag eftersom jag ätit frukost med vänner på Hotell Aveny och miljoner minnen har vaknat till liv efter mina tuffa år som personalchef då hotellet hette Blå Aveny och var en del av en stor koncern som i stort kaos gick i konkurs 1992. Det var mitt första liv, jag är som katterna, har flera om än kanske inte nio liv.