Barbro S

Mera reklam

Nu har jag fått ett erbjudande om att få en diamantring om jag köper lite Rosenrot. Först en Venedigresa och nu en diamantring, vart ska det bära hän? Samtidigt kom ett till erbjudande från ett annat företag om samma vara. Så nu är jag med i en databas för naturläkemedel. Jaja, jag har nej till reklam på brevlådan och slipper också telefonreklam för att jag är ansluten till Nix-registret, så jag klarar det här.

Apropå Venedig så verkar det osäkert, om jag hade velat betala enkelrumstillägg på 1 999  kr så hade jag fått åka den 13 april, men eftersom jag hellre delar rum med en okänd så har jag inte fått något resedatum än. Och min kattvakt är också osäker.

Apropå katt så har jag skickat efter ett kit Litter Kvitter för att lära katterna gå på den vanliga toaletten. Låter heltokigt, men det fungerar tydligen ibland, enligt inskickade bilder och filmer. Tänk att slippa sopa kattsand. Det är helt klart värt ett försök. Katterna bör inte vara mer än 5-6 år och mina är bara 3,5 år så det kanske går. Håll tummarna!
Solsprickor, målad 1999 på duk, 46x55 cm
Och så en bild som inte alls hör till resonemanget. Tänk att jag får göra precis som jag vill med denna blogg, helt otroligt. Sol och planeter och lite till, halvdramatisk, tycker jag, men ändå hoppfull. Hopp om något gott, alltså.