Barbro S

Att bowla är skönt.
Veckans fototriss vill se bilder på temat Skön och det finns ju oändligt antal tolkningar på det temat. Första tanken var förstås alla sköna bilder på mina katter, men det är roligt att variera sig så jag väljer att visa vad vi gjorde igår. New Friends som jag är med i hade en helskön bowlingträff som avslutades med pizza och skönt snack på närbelägen restaurang.

Sist jag bowlade var någon gång i början av nittiotalet, men det gick hyfsat bra igår ändå.

Jag lyckades få in en strike, men inte på bilden som ni ser.


Detta är M som var initiativtagare till träffen, en skön holländare :).


Skönaste stilen har K som också lyckades få flest strikes.

Fler sköna motiv hittar ni på veckans Fototriss.
#1 - Helena Kulle

Har också fastnat för bowling, fast på tv-spelet Wii :)

Riktigt kul.

Ha en fin söndag och tack för kommentar hos mej.

#2 - Jah Hollis

Det finns oneklig en många sätt att tolka veckans tema. Och du har lyckats bra tycker jag.

#3 - carina

Vilken skön triss, och bra på bowling verkar du vara.

#4 - ViDu

Härlig stilstudie. Visst är det roligt att bowla. Gör man det till en helkväll i goda vänners lag är det ännu bättre.

#5 - Cumulunimbus

Alltid skönt att slå en strike :)

#6 - Kjell E

Att få till en strike måste kännas särskilt skönt om man är bowlare.

Kanske i klass med en Stright fluch i poker.

#7 - paula

Härlig tolkning bowling ja det är roligt på tvspelet wii. (har faktiskt bara bowlat en gång riktigt alltså) härlig tolkning.

#8 - cat

Ja du bowlare tre hade verkligen en skön stil:) Trevlig tolkning av temat.

#9 - Anna ..tassar in

Men så kul..jag älskar bowling..

#10 - Lena Norgren

Härligt skönt, har faktiskt aldrig spelat bovling på riktigt men förra helgen hade vi en bovlingturnering i glada vänners lag på rumsmattan framför Wii ett tv spel......

#11 - Ulla

Vilken avkoppling,kul. Har bara testat bowling med barn och barnbarnen då de spelat wii.Det är något jag hade velat testa på riktigt.

#12 - Kullagulla

Tack för kommentaren. Synd att du inte gick vidare i bloggtävlingen, jag höll tummarna för dig. Du har en härlig triss och en rolig tolkning av temat.

#13 - Mia

Läcker tolkning!!

Mia

#14 - Pialotta

Verkligen sköna stilar på alla dina tre foton:-) Gillar din triss:-)

#15 - Kadermo

Bowling är skönt, när man får en strike ännu skönare. Jag tävlingsspelade en period men fick sluta. Händerna höll inte tyvärr.

#16 - Misswhatsit

Härligt tema på din triss. Alltid trevligt när man lyckas med sin strike, men det viktigaste är nog att ha roligt och det ser ni verkligen ut att ha.

#17 - Nina Xi Fotoblogg

Ja, det brukar kunna bli många sköna stilar när man bowlar :-) Vad sugen jag blev på att göra det, var evigheter sen!

#18 - Törnebohms Hotspot

Ja att få en strike är en skön känsla..