Barbro S

Fototriss - Dubbel
Nu har jag definitivt flyttat in från stugan för i år med mina katter. Morgnarna kan ännu vara helt underbara men kvällarna börjar bli lite ruggiga, alltför mörkt och alltför få grannar i närheten. Jag är lite sent ute men vill ändå delta i veckans Fototriss med några bilder på temat Dubbel.

Först en blomma jag inte vet namnet på, men jag köpte den på halva reapriset i juli. Nu blommar den fint.



I slutet av augusti åt vi svenska kräftor, stora härliga och jättegoda med maffiga klor.


Och så en lite udda tolkning. Vi var ute på orientering igår i Nydalaskogen. Den första kontrollen var lite svår att hitta så vi irrade omkring men då gick jag istället på en halv ring med stora knallgula kantareller. Bilden visar att vi fick dubbel utdelning på utflykten, både kontroller och "kantreller" :).


Fler bilder på temat hittar ni här.
#1 - Anonym

Kräftklorna fastnar jag för......å kantareller är ju bara såååå goda!!!!

#2 - ALiCE med ICE

Hummerbilden var häftig!

#3 - ALiCE med ICE

Kräftbilden var häftig :)

#4 - ALiCE med ICE

oj, haha skrev två gånger xd

#5 - Jah Hollis

Snygg tolkning av veckans tema. Jag gillar den illröda kräftan bäst. Riktigt fina klor på den. :-)

#6 - Christer

Kräftan ser ju riktigt hotfull ut! Dags för hämnd? :-)

#7 - Frogprincess

underbar blomma!!!

#8 - ALiCE med ICE

Haha, här kommer en kommentar från mig igen, ville bara tacka för din kommentar på min triss :)

#9 - Lissen

Blommorna ser, nästan ut som dom är målade.

Vilka klara vackra nyanser.



Tack för din snälla goa kommentar.

Den värmde mitt hjärta!!!!

Ha det gott

#10 - annsan_s

Vill du ha mer besökare till bloggen? Tjänsten är helt gratis.

Som ny medlem får ni 1000 besökare, 2000 bannervisningar och 2000 textvisningar



Gå med här!



http://www.bloggplus.se?r=58155

#11 - Monkan

Oj vilka bautaklor på kräftan, och såna stora och fina kantareller. Men de bleknar i jämförelse med blommorna, de var ju så vackra.