Barbro S

Fototriss-Överblommat
I veckan vill Helena att vi ska fotografera överblommat och äntligen passar det för mig att gå ut och ta helt nya bilder. Min granne älskar växter som är fina även sen frosten tagit dem så det finns massor med motiv. Men efter min fotorunda märkte jag att skärpan inte blev bra på många bilder så det här är vad som blev kvar.

Den första är faktiskt från min egen rabatt, en Solbrud.



Men dessa kommer från grannen,tyvärr vet jag inte vad växterna heter.





Fler överblommade motiv hittar ni på Fototriss.
#1 - cat

Fin utblommad triss:) Gillar andra fotot mest, för det taggiga och lite ruffiga i den:)

#2 - Sebastian

Tack så mkt! Din mittenbild var riktigt fin. krisipigt!

#3 - Princexswe

Vilken vacker triss du bjuder på. Vackra ljusa färger. Svårt att välja nån favorit.

#4 - Pia

Gillar tvåan bäst :)

#5 - Marie

Jag tycker nog din egna solbrud är finast.

#6 - Nilla

Mittersta bilden var jättehäftig och fin!

#7 - Gunvor

Alla tre är lika vackra tycker jag!Härliga mjuka färger!

#8 - eva b

Underbara bilder! Vilka färger! Framför allt gillar jag bild nummer två.

Passade även på att besöka ditt galleri! Kul, även här var det sköna färger och former!

#9 - Hero

Fina bilder med vackra färger. Mittenbilden blir min favorit, den är fantastisk tycker jag!

Ha en fortsatt skön söndag!



#10 - Mitt i Fågelsången

Solbruden är jättefin!

#11 - Emma

Mittenbilden har en spännande form :) fin triss

#12 - Zippo

Fina bilder.

Den i mitten var riktigt läcker, blir min favorit.

Ha det gott.

/Zippo

#13 - Monkan

Min favorit i din triss är den första bilden, extra plus också för kul namn på blomman :-)

#14 - Nukke

Lurvig 2. blir min favorit !

#15 - Majsan

Vilken härlig triss! Bild två är något utöver det vanliga men alla tre bilderna är ljuvliga.

#16 - ViDu

Gillar den andra bilden bäst av dina tre fina bilder.

#17 - Krister B

Jag är väl lite tråkig, men även jag har fastnat för mittenbilden!!

#18 - Lena Norgren

Himla vackra bilder som alla känns utblommade och redo för hösten.JAg gillar hösten!Blommor som dina kan ju faktiskt vara fantastiskt vackra trots att det är över!!!Hösten är läcker!

#19 - Solvarma Irene

Hej!



Sköna bilder alla tre, men tvåan är nog vackrast.



Må fint, önskar Irene

#20 - Avsändare Margareta-Bildgatan

Jattevacker och jag är lite extra svag för den typen av utblommat som din första bild visar.



/Avsändare Margareta

#21 - Linda H

Tack för besöket på min sida. Vill också passa på att tacka för tipset om fototriss. Du tar jättefina bilder och inspirerade mig att att sätta igång med fotograferandet igen.

Hälsningar från din granne Linda

#22 - Anna S

Även utblommade växter är vackra på hösten, mest pga färgerna.