Barbro S

Fototriss - Ljus
Denna vecka är det tävling hos Fototriss och temat är ljus. Det ämnet ger stor frihet med massor av bilder att välja bland. Jag har valt tre bilder från gårdagens utflykt till en vän (NF) som bor så vackert vid en sjö nära Umeå. Priset i tävlingen är ett kamerastativ eller annan likvärdig vara från Coolstuff.

Ett vackert rum fyllt av konst på timrade väggar med ljus som flödar in från det lilla fönstret högst upp.

En ljuskvinna eller ljusbärare på bordet.

När solen äntligen visade sig denna molniga, men jättetrevliga, dag lyste dess strålar genom glaset och skapade en skog även inuti.

Fler bidrag på tävlingstemat hittar ni hos Fototriss.
#1 - Mia

Ljus genom fönster är så fint.

#2 - Axart

Så fina bilder, mittenbilden blir min favorit, härliga färger.



Ha en bra söndag



AX

#3 - Beppan

Så vacker den där ljusbäraren är!

#4 - Janne

Snyggt, du har använt vackra bildvinklar till dina alster.

#5 - Barnens Hjältar

Jättefin triss! Svårt att välja en favorit så jag tar alla :-)

#6 - jacglenphoto

Vilket härligt ljus från fönstret , fast värmeljushållaren är också kanon - gillar ljus i alla dess former.

Ha en underbar vecka.

#7 - Sister Moonshine

Tävlingens finaste bidrag! Tycker jag.



/Åsa

#8 - Jah Hollis

Överta bilden, med ljuset som faller in genom fönstret, faller mig mest i smaken.