Barbro S

Se upp för...katten.
Trots stor bloggtrötthet kan jag inte låta bli att delta i veckans Fototriss som har temat Se upp, vilket ju kan tolkas på många sätt. Nu bor jag på stugan med mina katter och då väljer jag att tolka temat så här.

Tusse ser oberörd ut i härbrets glugg men...


Korre spanar oroligt då inga andra träd finns i näheten, men denna gång tog jag in katten och allt gick bra.


Den grå flugsnappare ser ängslig ut men har klarat sig hittill trots boets utsatta läge. 


Fler tolkningar på samma tema hittar ni här.
#1 - lilalili

Bilden på ekorren blir min favorit här hos dig idag!

Ha en skön söndag! Kramis

#2 - princexswe

Å, vilken gullig triss du har. Hur kan man välja ut nån favorit hos dig? Omöjligt. Så underbart fina bilder. OK då! Korren får min röst.

#3 - kaxi

Oj, vilka fina bilder. Katten är störtskön och fågeln - det ser så "landsbygdssommar" ut :)

#4 - Majsan

Åh, vilken underbar triss!

#5 - Helena Kulle

Jättefin triss, katten och holken blir absolut min favorit.

#6 - Christer

Oj vilken söt ekorre! Den är min favorit!

#7 - Jah Hollis

Fina bilder. Ja i djurens värld verkar det handla mycket om att se upp.

#8 - strömma

Vilka fina bilder du har här.

Första bilden med katten är för härlig :-).



Natthälsningar

strömma

#9 - Erik "Semlan"

Härliga djurfoton! Både flugsnapparen och kurre med yvig svans är snygga, fina foton. Men ditt första foto är både snyggt och roligt, så det gillar jag mest :-)