Barbro S

Heta bilder

I veckan ska vi leta heta bilder för att delta i Fototriss. Inte så enkelt tema med tanke på att regnet vräker ned utanför fönstret och så ska göra hela dagen, tydligen. Några solheta bilder blir det alltså inte.

Elden förstås, en riktig glödande het brasa på stugan.


En het krydda blir nästa bild som även i små mängder kan få det att brännas på tungan.


En humla kan man bränna sig på, har jag hört, men aldrig provat.


Fler heta bilder hittar ni här.

#1 - lilalili

Underbara, heta bilder i din triss!

Hoppas du får en skön söndag! Kramis

#2 - Anna

Sambal...där snackar vi hett..mmm men med måtta sååå galet gott..humlor älskar jag..bränns gör dom väl kanske inte utan mer sticks..men så vänliga dom är och väldigt söta..

#3 - princexswe

Wow, här var det hett. Den första bränns nog mest.

#4 - Pialotta

Åh du e liten het Humla så vacker den är.. Sambal, visst är det en het krydda som man får akta sig för, men i rätt styrka och mängd, en underbar god krydda till det som den passar till:-)

#5 - Cecilia Artista

Fin triss med härlig eld och god krydda och en riktigt fin bild på humlan. Humlor kan man bränna sig på och jag har även fått ett humlestick vilket är rätt ovanligt.

#6 - kaxi

Elden har du fångat i ett vackert skede. Träet bryts sönder... Sambal är en elak röra:)

#7 - Majsan

Tar en titt på Din heta triss.

#8 - Frogprincess

Fina bilder!!!

Bloggsvar: Det är nog 10 år sedan vi hade ett par jordskalv här i västra götaland. Jag kände bara det ena och det kändes som att en stor lastbil körde upp på gårdsplanen och luften vibrerade.

#9 - Eva-Lena

Haha, det var en skojig triss. Vackert med elden och fyndigt med kryddan och humlan. Vår hund blir nästan dagligen bränd av humlor för hon ska leka med dem. Trots att hon blir bränd så ger hon sig inte ;o)



Ha en skön söndag / Eva-Lena

#10 - Helena på Fototriss

Hej! Jag läste att du hade upplevt problem att kommentera på Fototriss. Det är inget som jag har märkt av, så jag vet tyvärr inte vad som kan vara felet. Jag har provat i både Firefox och Internet Explorer och det funkar när jag testar, så det är lite svårt att se vad felet kan vara.



Jag hoppas att det löser sig så att du kan kommentera igen!

#11 - Jah Hollis

Fina bilder. Jag undrar också om det där med humlan är sant.

#12 - Anna-Karin

bilden med humlan var jättefin . De humlor jag har kännt på bränns i allafal.



Bloggsvar: Jag har inget speciellt filter utan de bara blev så. Tänk hur det kan gå =)

#13 - Muninet

Fin triss! min personliga favorit är bilden på brasan, nästan så man känner värmen i ansiktet bara av att titta på bilden :)