Barbro S

Ny fotoutmaning
Denna veckans  Fototriss  är "Baksidor" och efter lite funderande tog jag till mitt favoritmotiv, nämligen mina katter.
Först gick jag ut i skogen med Desírée men bland stammar, nedfallna löv, barr och mossa hittade jag inga direkta baksidor. Lövsprickningen är på gång men löven är ännu för små för att ha en riktig baksida att fotografera,tycker jag.  Det får bli bildarkivet denna gång också.


Desirée vid vattenskålen.


Vacker tass!


Och så vill Tusse vara med också.

Nu ska jag ut i sommardagen och lyssna på fåglar i Gammliaskogen medan jag vandrar till Bildmuséet där vänner och konstutställningar väntar.
#1 - eva-marie

Mycket bra val av bilder tycker jag - gillar särskilt tasssen. Ha en skön eftermiddag1

#2 - lilalili

Härliga baksidesbilder där jag gillar bilden på Tusse mest!

Ha en skön söndagskväll!

#3 - Sladden

Fina baksidesbilder, som man kan säga, att alla är MISStagna....

#4 - Christer

Kom igen katten, det svänger ju! :-)

#5 - Linda

Tack, roligt o höra!!

#6 - Majsan

Sköna baksidor!

#7 - Jah Hollis

Fina baksidesbilder, speciellt den med katten i hängmattan och svansen utanför. :-)