Barbro S

Fototriss - Porträtt
Efter dansen igår såg jag att fototriss denna vecka ska innehålla porträtt. Funderade, jag kände att jag ville ha vänners godkännande innan jag vågade publicera bilder på dem, sen gick jag och la mig. En sa okej, de andra har jag ännu inte fått svar av, så det blir att välja mina vänner som inte har någon talan av naturliga skäl, mina sambos.


Desirée, lilla damen, som nu är drygt 4 år.


Herr Tusse, lika gammal han, möjligtvis en timme äldre, i sin hängmatta.

Ännu en bild på Tusse, sen sommaren.


Fler porträttbilder hittar ni här.

Jag ska anta denna utmaning och se om jag kan fotografera människors porträtt, i så fall blir det ett inlägg senare.
#1 - Mia

Fin porträtttriss av katten :)

Mia

#2 - ViDu

Härliga kattbilder. Sista bilden på Tusse tycker jag är finast i din underbara kattriss.

#3 - Misswhatsit

Vackra bilder på din katt. Han ser ut att ha det mysigt.

#4 - Ann-Sofie

Vilka söta katter du har=)

#5 - Anni

Härliga kattbilder, tänk att de kan vara stilla tillräckligt länge för att hamna på bild!

#6 - Mona

Sista bilden på Tusse är helt underbar. Du har verkligen fångat hans totala uppmärksamhet.

#7 - Jah Hollis

Det fungerar ju utmärkt med sådana porträtt med.

Jättefina bilder på katterna.

#8 - Monkan

Det var ju inget måste att fotografera just människor, det var ju Porträtt som var ämnet bara, nåt som jag tolkar som en ansiktsbild av något slag, eller annars kanske saker som symboliserar/porträtterar en person.



Katterna verkar vara rena proffs på att posera framför kameran :-) Sista bilden är en riktigt fin porträttbild, vilken sötnos.

#9 - Eva-Lena

Underbara kattbilder :)

#10 - MMS

Underbar trissi kattor! Sista bilden blir mn favorit. Fin skärpa i bilden!

#11 - M A L I N

fina porträtt!



tack så mycket för din kommentar. han är fin min lille vovve :)

#12 - Lena Norgren

Tusse i gröngräset och verkligen full av iver i blicken!!!!Perfekt fångat.

#13 - InneoUte-Malin

Åh så söta katter! Den sista bilden är min favvis. :-)