Barbro S

Färdig!
Ja, nästan i alla fall, jag har packat och planerat vad som ska ned i väskan i morgon. Jag har hunnit med att städa lite så kattvakterna slipper vada i dammråttor och det viktigaste: pass, pengar och biljetter ligger i axelväskan. 

Nu börjar det kännas bara bra, men jag har varit ordentligt stressad ett par dagar. Allt jag borde göra snurrar i huvudet, egentligen helt onödigt för det är ändå ingen vits att börja packa för tidigt, men är man en lättstressad person så är man.

Vi har haft två underbara dagar då solen värmt vårlikt, både jag och katterna har njutit av solstrålarna. Jag har hunnit skotta bort snöhögen som låg på altanen och droppljudet från stuprännor och avloppsbrunnar värmer min vårlängtande själ.

Solkatter :)!

Nu vill jag bara önska er alla en Glad Påsk med mera sol, värme och vårkänslor.


I morgon bitti flyger jag till Arlanda för vidare befordran till Pisa i ljuvliga Toscana för att möta våren och påsken i Italien.
#1 - LEna Norgren

Härligt att åka från detta slask och dis, idag har dimman legat tungt över Holmsund och Umeå.