Barbro S

Fototriss - sju
Ibland har man tur. Fototriss önskar bilder på temat Sju idag. Jag tänkte direkt att det blir svårt att finna i arkivet, sju av något på en bild har jag knappast. Men si det hade jag! Ett besök för några veckor sen en härligt solig vinterdag till Bräntberget, Umeås centrala lilla slalombacke, ger mig tre bilder på temat.


Här ser vi sju stolpar i backen (det fanns faktiskt en till, men jag retuscherade bort den :)).

Jag räknar till sju små människor i ödslig slalom- och hoppbacke.


Här närmar sig en grupp på sju för mig okända personer.


Fler bilder på temat SJU hittar ni här.
#1 - Charlotta

Tur och skicklighet i din tolkning. Tur med antal, skicklighet bakom kameran. :) Första bilden tycker jag är jätteläcker.

#2 - Misswhatsit

En mycket lyckad tolkning och härliga soliga bilder.

Man nästan längtar ut till slalombacken.;)

#3 - Cecilia Artista

Fint sammanhållen triss! Det ser faktiskt riktigt soligt och skönt ut i skidbacken!

#4 - anki

vackra bilder och super bra tolkat :)



ha en skön dag

#5 - Mia

Här var det vinter och - sju :)

#6 - mimmi

Härliga bilder .med 7 i på alla ;)

#7 - LEna Norgren

Härliga soliga bilder som väcker längtan till något annat väder än vad vi har idag.....den första bilden blir min favorit.

#8 - carina/sinneskatten

I bland skall man ha tur! fint sammanhållen triss.

#9 - Princexswe

Klockrent. Sju av varje. Jättehärliga vinterbilder.

#10 - Pialotta

Viken tur det var sju i backen;) Härliga vinterbilder och en välbalanserad triss:)

Ha de bäst/pialotta

#11 - paula

härliga bilder. första blir min favorit...

#12 - Kate

Vill du vara med och tävla i min blogg? Kolla under mitt senaste inlägg och se om du vill vara med!

#13 - Robin Hood.

Hejsan, skickar detta meddelande till lite olika folk just för att jag vill veta vad bloggvärlden använder för skor, så, vad använder du för skor? ( märke, tx all star converse )



Jätte tacksam för svar! Svara gärna vad dom kostar ungefär också!

kram på dig!

#14 - A

fin blogg :]

följa varandra med bloglovin? :*