Barbro S

Tillbakablick mars
Dags att blicka tillbaka ett år till mars 2009. Inte speciellt händelserik månad för mig om man ser till vilka bilder jag tagit. Ganska stort är att jag efter många års uppehåll äntligen vågade mig på att åka skidor igen. Det bloggade jag om ifjol men en bild från utflykten kan jag visa.


Vi åkte skidor på Piparbölesjön men förbindelsen med den mindre Kullasjön gick det inte att åka på som synes. Det blev istället en liten omväg på fastare mark. Mars handlar väl just om att snön äntligen börjar tina så det blir allt blötare av den värmande vårsolen.

En som också älskar solens närvaro är lilla Desirée som hoppat upp på planket mot grannen för att få så mycket sol på nosen som möjligt.


Efter ett tag blir hon dock less och hoppar ned igen.

Bilderna är tagna 21 - 22 mars ifjol och jag hoppas verkligen det blir lika fint eller ännu bättre i år, men än så länge virvlar snön utomhus.

Fler tillbakablickar hittar ni hos Helena på Bildbloggerian.
#1 - Eva-Marie

Härliga bilder - sol och snö men vårkänning.

#2 - Ingrid

Hejsan!

Så kul att se dina tillbakablickar på mars-09. Katter är verkligen solälskare.



Jag får ta och se om jag har några foton att visa från förra året jag också.



Kram Ingrid

#3 - paulina♥

sv: det var underbart där!



hihi va söt kissemiss :)

#4 - LEna Norgren

Hoppas att mars 2010 blir lika solig och härlig och att det börjar töa snart för nu är man lite sugen på våren.....