Barbro S

Slut ve!
Jag bara orkar inte, tyvärr. Hade tänkt göra ett inlägg om fina Kullabäcken men det går inte. Är det något som verkligen tar all energi så är det golfen. Idag har jag varit med min systerdotter och slagit bollar på rangen i någon timme. Efter det har jag vilat i 25 minuter och kollat Facebook, mail m.m. och sen tänkt blogga, men nej, orkar inte mer nu.
 
Kanske är det åskan som ligger i luften som gör det svårt att andas eller så är det svingarna där man tar i med hela kroppen:). Det känns så härligt när min nya driver träffar bollen rätt och den flyger iväg längre än jag lyckats med tidigare. Några slag kändes riktigt bra trots att riktningen inte blev helt rätt. En viss dragning åt höger tyvärr men ändå bäst hittills. Nu får jag bara hoppas att jag lyckas lika bra ute på banan.
 
Ja, ibland blir man bara helt slut ve, som det heter på bondska. Ve står alltså för med vilket inte gör uttrycket bättre men ni förstår kanske vad jag menar. Jag har inget att ge idag, har gett allt för en gul boll på en grön range:). Ha en skön vecka. Nu ska jag handla lite innan jag återvänder till katterna och stugan där jag hoppas energin återvänder.