Barbro S

Ny design
Jag provar en ny design från Blogg.se, en gratismall det också som min förra gröna. Jag gillar att den ger mer plats för foton och ett luftigare intryck. Däremot är headern trist, helsvart, men jag ska kanske prova på att sätta in en egen header gjord av något eget foto. Får se om jag klarar det.
 
En liten tulipan till det.
Jag prövade att göra fotot större men det gick inte så jag får nöja mig med den här storleken i alla fall.
 
Det trasslar i förhandsgranskningen och ni vet hur stressad man blir av sådant, så jag avslutar det här inlägget och koncentrerar mig på att ha en trevlig dag istället. Min kompis Sofie ska komma förbi och vi ska äta lite gott som jag nu ska förbereda.
 
Ha en skön vecka! Håll ut, säger jag lika mycket till mig själv. Våren är på väg trots isvindar och kalla nattemperaturer, men snart så :)!