Barbro S

Skogskatt
Nej, jag har ingen norsk skogskatt, bara en vanlig huskatt som gillar att gå med mig på promenader i skogen. Några fototrissare har saknat bilder på katten i min triss så här kommer de som blev hyfsade där lilla Desirée är med.
När jag sätter mig på huk med kameran kommer hon nästan alltid rusande mot mig istället för att posera där hon är så därför är hon lite suddig :).
 
Här sitter hon faktiskt stilla men då ser hon inte heller att jag fotograferar. Visst ser ni katten? Längst ner till vänster  mot en stam.
Min andra katt, brodern Tusse, går på egen spaning i skogen och behöver inte mig som följeslagare men D vill ha mig med. Om jag måste iväg och lämnar henne en stund i skogen så stannar hon tyvärr kvar och tar sig inte hem för egen maskin utan jag måste hämta henne fast det är nära till bostaden.
 
Jag tyckte inte att dessa bilder förmedlade stillheten lika bra som de tre jag valde, därför fick inte katten vara med:).
 
#1 - Cecilia Artista

Fin, sällskaplig kissekatt!